دانلود WiFi HotSpot Creator v2.0 - نرم افزار تبدیل کامپیوتر و لپ تاپ به هات اسپات وای فای

در قدیم تنها راه اتصال رایانه ها به یکدیگر استفاده از کابل شبکه بود که علاوه بر زحمات زیاد، محدودیت های فیزیکی زیادی برای کاربران ایجاد می کرد، اما به وسیله‌ فناوری Wi-Fi می توان رایانه ها و دیگر دستگاه های دیجیتالی، مثل تلفن همراه، تبلت، دوربین دیجیتال، تلویزیون، چاپگر و ... را بدون سیم به یکدیگر متصل کرد و یا به عبارتی می توان  یک شبکه بی سیم ایجاد کرد. وای فای (Wi-Fi) نام یک فناوری پرطرفدار شبکه های بی سیم است که با استفاده از امواج رادیویی امکان اتصال پر سرعت به اینترنت یا شبکه را فراهم می سازد. یکی از تصورات غلط در مورد Wi-Fi این است که به اشتباه آن را مخفف عبارت wireless fidelity می دانند، اما در واقع وای فای تنها یک علامت تجاری ثبت شده برای استاندارد بی سیم IEEE 802.11x می باشد. وای فای به عنوان یک علامت تجاری متعلق به سازمان Wi-Fi Alliance است. این سازمان وای فای را این طور تعریف می کند: هر شبکه محلی بی سیم (WLAN) که بر مبنای استانداردهای ۸۰۲.۱۱ موسسه مهندسین الکتریک و الکترونیک (IEEE) بنا شده باشد. ارتباط Wi-Fi برای کاربران جذابیت بیشتری دارد چرا که بر پایه اینترنت بی سیم کار می کند و موجب می شود تا کاربران بتوانند در هر مکانی از طریق Laptop به اینترنت متصل شوند.
WiFi HotSpot Creator نرم افزار رایگانی است که می توانید با استفاده از آن کامپیوتر و یا لپ تاپ خود را به یک نقطه اتصال وای وای تبدیل کنید.

این نرم افزار دارای آپشن های پیکر بندی بسیار کمی است، در نتیجه هر دو گروه افراد باتجربه و مبتدی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. کار کردن با این نرم افزار برای تمامی افراد بسیار ساده بوده و به میزان بسیار کمی نیز از منابع سیستم استفاده می کند و سرعت بسیار بالایی نیز دارد. HotSpot Creator یکی از ساده ترین راه ها برای تبدیل کامپیوتر شما به یک روتر وای فای است. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار WiFi HotSpot Creator:
- تبدیل کامپیوتر و یا لپ تاپ به یک نقطه اتصال وای وای
- رایگان
-  فرایند پیکربندی آسان و دارای آپشن های پیکر بندی بسیار کم
- استفاده بسیار آسان و قابل استفاده توسط تمامی افراد با هر سطح تجربه
- سرعت بالا
- استفاده از میزان بسیار کمی از منابع سیستم
- یکی از ساده ترین راه ها برای تبدیل کامپیوتر شما به یک روتر وای فای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

 

 

 

 

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: DanuSoft 
حجم فایل: 4.4 مگابایت 
تاریخ انتشار: 09:00 - 93/8/9 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

رمز فایل

 www.p30download.com